pondělí 27. ledna 2014

Uma Cosmetics

Hezké pondělní dopoledne

Hned na začátku se vás zeptám: znáte německou kosmetiku Uma? U nás v drogérii se objevila teprve před pár měsíci. Zajímalo mě jaká bude, a tak jsem si od ní koupila pár věcí. Můžu říct, že levnější cena rovná se průměrná kvalita. Kdybych jí mohla srovnat s nějakou známější kosmetikou, tak asi s Catrice.




Ve stojanu jsem mohla objevit laky, bb krémy, tužky na oči, korektory  ( ve vysunovací tužce nebo ve tvaru rtěnky - a to ve více odstínech i v zelené ), pudry, tvářenky, různé pomůcky, a další. Já si koupila umělé trsové řasy, třpytky na řasy, korektor, ořezávátko.


Cover Stick - odstín 01 natural nude
cena 59.90 Kč


U korektoru ve tvaru malé rtěnky jsem mohla vybírat pouze ze dvou odstínů, světlého či tmavšího. Já si vybrala ten světlejší, který je navíc trochu do žluta, což mi vyhovuje. Používám ho na kruhy pod očima a překvapil mě, že docela dobře kryje, jenže nevydrží moc dlouho.


Shine Bright Mascara Topper
cena 89.90 Kč, obsah 8 ml


Vždy jsem si přála třpytky na řasách, a když jsem si nějaké koupila, tak jsem je buď na řasenku vůbec nedostala, nebo hned opadaly. Tyto třpytky jsou pravý opak. Dobře a bez problémů se nanáší, a vydrží asi tak půl dne. V regálu jsem našla pouze jeden odstín který obsahuje zlaté a stříbrné třpytky. Na řasách vypadají nádherně.


Single Lashes in 3 sizes
cena 99.90 Kč


Tyto řasy jsem sice ještě nezkoušela, ale vypadají nádherně. Já upřednostňuji jednotlivé řasy, protože jich používám jen pár na vnější koutky. Balení obsahuje řasy ve třech velikostech a také lepidlo.


Ořezávátko
cena 39.90 Kč


Ořezávátko na malé a velké tužky, které má odendávací víko. Co jiného dodat?


A co vy? Už jste od této kosmetiky něco vyzkoušely?
https://www.facebook.com/ZeldaMartina

8 komentářů:

  1. Ahoj, UMA mě strašně zaujala svým designem, no buď maj u nás omezený sortiment, nebo nevím... Nedávno měli akci 33 % sleva, nooo nakonec jsem odešla s prázdnou - stíny nebyly v odstínech, co jsem si představovala, make-up oil free, na který jsem se těšila nebyl v mém odstínu - nejsvětlejší (jsem bledule :) ) mi přišel vcelku tmavý a do oranžova/žluta... Ale rozhodně je nehodlám zavrhovat :) Mám od nich podkladovou bázi pod oční stíny a nestěžuju si :) Toho půl dne vydrží (hodně se mi mastí víčka, takže lidem se suchou pletí by měla vydržet víc). Ty řasy mě zaujaly, snad to lepidlo bude co k čemu - marně hledám levné umělé řasy s kvalitním lepidlem... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám že to lepidlo bude použitelné, a souhlasím s odstíny make-upu, ty se mi moc nelíbily, ale u nás jich máme jen pár.

      Vymazat
  2. Tahle kosmetika vypadá zajímavě, takže se po nio určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, líbí se mi kosmetika, podle fotek, ale nikde jsem ji zatím neviděla.. Určitě něco zkusím, díky za recenzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. U nás jí prodávají v Tetě.

      Vymazat
  4. Lepidlo je nutné koupit zvlášť DUO nebo ARDELL - žádné přidané k řasám nelepí dobře.

    OdpovědětVymazat