pátek 6. června 2014

Kosmetické štětce Jessup

Hezký slunečný den,
vítám vás u dnešního článku, kde bych vám ráda ukázala svou novou sadu kosmetických štětců nazvaných Jessup. Jaké jsou, jaká je jejich kvalita, jaké jsou na dotek, jak dobře se s nimi líčí, a jak se liší například od štětců Hakuro, to vše se dnes dozvíte.




Jednou jsem prohlížela eBay a napadlo mě mrknout se na kosmetické štětce. Narazila jsem tam na tyto, které nabízeli v různých barvách i v různém počtu. Líbila se mi sada osmi štětců, kde najdete čtyři štětce určených na makeup - tvář, a čtyř určených ani nevím na co. Já totiž používám jen jeden z nich a to na korektor, ty zbylé tři nepoužívám, nemám pro ně uplatnění a na líčení očí se mi zdají moc velké.

Vzhledově jsou moc pěkné. Štětce na tvář jsou kratší než například Hakuro, ale ty zbylé čtyři jsou delší a jejich rukojeť je i silnější. Rukojeť je dřevěná, bílá, štětiny jsou  syntetické a mají hnědo-bílou barvu. Problém bude s popisem, protože tyto štětce na sobě nemají žádná písmenka a ani nic jiného, co by je odlišovalo.






Kvalita štětin je perfektní. Jsou velmi husté, jemné, už je mám delší dobu takže můžu říct že nepelichají, dobře a bez problémů se perou. Jen problém je s těmi menšími, ty jsou trošku hůře zastřižené a sem tam čučí nějaký ten chloupek.

Líčí se mi s nimi moc dobře a dokonce je používám častěji než Hakuro. Přijde mi totiž, že například kabuki nevpije do sebe tolik makeupu, ten zůstává doopravdy jen na vrchu štětce, a po líčení v něm zůstane jen minimum, tudíž se jen tak rychle nezašpiní a pak se mi i lépe pere. U Hakuro se mi makeup vpil až k rukojeti, a to i přesto, že jsem dala na radu a nejprve ho trošku namočila.














A teď bych se ráda vrhla na popis jednotlivých štětců. Bude to, jak jsem se už zmínila, trošku problém, ale věřím že se ve fotkách vyznáte. Budu je také srovnávat s Hakuro a PetraLovelyHair, aby jste měli lepší představu jak vypadají, ale bohužel nemám ke každému ten samý typ, ale podle mě to bude stačit. Ještě dodám, že na některých fotkách vypadají Jessup delší než Hakuro, ale je to jen klam fotek, ve skutečnosti je tomu naopak.


Kabuki, plochý štětec

Celková délka - 15 cm
Délka štětin - 2,5 cm
Šíře štětin - cca 3,5 cm








Tento štětec používám na makeup nebo bb krém. Makeup se s ním dobře nanáší a perfektně se s nim zapracuje do pleti. Nedělá šmouhy.


Kulatý štětec

Celková délka - 15 cm
Délka štětin - cca 2,5 cm
Šíře štětin - cca 3 cm







S tímto štětcem se dobře nanáší makeup, ale také jsem ho zkoušela na tvářenku i na bronzer. Převážně ho používám když to přeženu s makeupem nebo tvářenkou, a potřebuji je lépe zapracovat nebo ztratit. Je malinký a dostane se všude.


Zkosený štětec

Celková délka - 15,5 cm
Délka štětin - 3 cm v nejdelším místě
Šíře štětin - 3 x 2,5 ( je zkosený a má různé míry na různých místech )








Zkosený štětec mám nejraději, protože se s ním dokonale konturuje obličej. Dobře se s ním nanáší tvářenka i bronzer. Je dokonalý když potřebujete bronzer, tvářenku či konturovací pudr nanést do ztracena. Má neuvěřitelně husté štětiny.


Špičatý štětec

Celková délka - 16,5 cm
Délka štětin - cca 3,5 cm
Šíře štětin - cca 2,3 cm zužující se do špičky






Tento štětec je pro mě nový a ještě jsem takový neměla. Zkoušela jsem s ním konturovat, ale moc mi to nešlo. Nejlépe se mi s ním nanáší rozjasňující pudr.


Mix štětců

Celková délka - 18,5 cm




Tyto štětce jsou zvláštní a krom jednoho je nepoužívám. Myslela jsem si, že budou vhodné na líčení očních stínů, ale to jsem se hodně zmýlila. Štětce jsou poměrně velké a jejich tvary spíše kopírují ty určené na tvář. Zkušenější z vás určitě budou vědět na co je použít, ale řekla bych, že budou vhodné na "dokončovací práce" jako korektor, makeup kolem nosu a podobně.


Pokud by vás zajímalo kde je koupit, tak mrkněte na eBay, stojí okolo 300 Kč, záleží na jakého prodejce narazíte. Pokud je nechcete kupovat na eBay, tak myslím že kosmeticky-svet.cz  je bude mít brzy na svém e-shopu. Pro více informací mrkněte na fb Kosmetický svět Madalen.

Jak se vám líbí a jaké štětce používáte vy? Napište mi svůj názor ;)

7 komentářů:

  1. Já jsem si ty samé také objednala z ebay, jen teda asi nebudou mít nápis Jessup, nevím.. uvidím co vlastně přijde:) Primárně jsem si je kupovala kvůli těm velkým štětcům na make-up, ale trochu jsem i doufala, že ty malé se budou dát použít na oči.. no uvidím, jak budou nakonec vypadat:) Každopádně se na ně už těším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda když dáš vědět jak ti vyhovují :)

      Vymazat
  2. Vypadají teda dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dva na tvář a celou sadu na oči. Je pravda, že na oči jsou pro mě příliš veliké, protože mám malá víčka, ale všechny je používám na korektory pod oči a to jsou úplně super. Za tu cenu? Není si na co stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc dobře :) Zkusím se, jsem na ně moc zvědavá. Hlavně se mi líbí, že jsou bílé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, jsou perfektní a za tu cenu se to vyplatí :)

      Vymazat