neděle 15. června 2014

Má úprava obočí

Barvení a dokreslení obočí pomocí řasenky a tužky


Hezký den milé dámy,
dnešní článek bude tak trošku netradiční. Původně jsem totiž plánovala pouze recenzi na řasenku na obočí a tužku na obočí, ale jak jsem fotila a následně pospojovala fotky, tak jsem si všimla, že je to vlastně takový "tutoriál" ( píšu uvozovky, protože já tutoriály moc neumím ). Chtěla jsem vám ukázat jak si barvím obočí a jak vypadá před a po. To samé platilo pro tužku. Důvodem proč používám oboje najednou je, že mé vlasy a tudíž i obočí jsou barvy špinavý blond, i když obočí mám tmavší, a momentálně jsem obarvená na černo, takže určitě už chápete proč si barvím obočí. Navíc sem tam někde chybí a aby vypadalo normálně a ne jako ementál, tak si ho dokresluji tužkou. Možná si asi budete říkat, že na tom nejsem s obočím tak špatně, ale já se prostě cítím lépe když je dokreslené.

Momentálně používám:
Alverde Augenbrauengel 02 Braun - gelová řasenka na obočí
Catrice Eey Brow 040 Don't Let Me Brow'n - tužka na obočí




1) Jako první tedy používám barevný gel na obočí. Ten vypadá jako řasenka, ale navíc má na druhém konci kartáček. Obočí s tímto gelem nabarvím podobně jako řasy odspoda nahoru. Ze dvou nabízených barev jsem si vybrala tu tmavší - hnědou ( Avlerde nabízí řasenky v odstínech 01 Blond, 02 Braun ).
















2) Jelikož po nabarvení vypadá mé obočí jako opelichané kuře, tak ho pomocí kartáčku na druhé straně řasenky upravím. Dávejte si pozor jak máte vytrhané obočí, protože pokud ho nemáte vytrhané dobře, tak se vám obarví i okolní chloupky. Mě se to stává poměrně často a tak gel smažu pomocí vatové tyčinky do uší.





3) A jak sami můžete vidět, mé obočí má ještě nedostatky, takže ho dokreslím pomocí tužky na obočí. Ta má téměř stejnou barvu jako řasenka, ale sytost barvy si určím sama jak potřebuji. Pokud bude obočí někde přečnívat, upravím ho kartáčkem na druhém konci tužky.












4) Hotovo :)


Tak to by byla má úprava obočí. Gelovou řasenku mám poprvé a jsem s ní spokojená. Má krásnou barvu, ale kdyby prodávaly ještě tmavší, nejspíš bych si jí koupila. Tužka od Catrice má téměř stejnou barvu a to jsem je kupovala nezávisle po sobě. Kromě kartáčku na jejím konci je to tužka jako každá jiná. Pokud by vás cokoliv zajímalo, klidně se mě zeptejte. Prozatím vám přeji hezký zbytek víkendu.

2 komentáře: