pátek 11. července 2014

Catrice

Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara


Vítám vás u další recenze která se bude týkat řasenky od kosmetiky Catrice.
Dříve než o ní začnu psát, a než vám ukáži fotky, tak vám musím napsat, že už dva měsíce používám sérum na řasy. Dlouho se nic nedělo, ale před dvěma týdny bum, řasy vyletěly jako blázen. Píši to proto, že ty z vás které sledují můj blog pravidelně si nejspíše všimnou změny, tak se prosím nedivte, nejsou prodloužené, je to díky séru. Pokud by jste měly zájem o jeho samostatnou recenzi, ráda vám o něm něco napíši. Teď ale zpátky k řasence.







Řasenku jsem koupila myslím v Rossmann drogérii kde byly dvě za  cenu jedné ( 114 Kč ). Jedna byla v odstínu black a tu kterou vám ukáži je v odstínu ultra black.
Tato řasenka patří mezi ty, které mají široký, velký kartáček. Ten je plastový a podle stránek Catrice je elasteromový. Má spousty malých štětinek což je dobře, ale uvítala bych kdyby byly delší, protože se mi zdá, že i když řasy pěkně rozdělí, není to ono. Navíc na kartáčku ulpívá dost barvy což mě také mrzí, ale věřím tomu, že se to po nějaké době používání zlepší. Takže pokud se vám podaří z kartáčku setřít barvu, tak vám řasy krásně rozdělí, natočí, prodlouží, ale žádný velký objem nečekejte ( alespoň u mě ne ). Pokud vám na něm zůstane nános barvy, určitě si domyslíte co se s vašimi řasami stane, ano, slepí je. Další co mě na této řasence mrzí je, že trochu opadává. A nyní se můžete mrknout na fotku, na které mám nalíčenou jednu vrstvu této řasenky.




Je to škoda, že tato řasenka má více proti či pro, řasy s ní vypadají krásně. Docela by mě zajímalo jaká bude v odstínu black, protože se mi stalo například u Maybelline, že jsem měla také odstín black a satin black, a ta satin byla horší. Tak uvidíme :)

A co vy? Už jste tuto řasenku vyzkoušely? Dejte vědět.

6 komentářů:

  1. ty kokso, to sú dlhé mihalnice :) aké sérum používaš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám Hairplus ( http://www.hairplus.cz/ )

      Vymazat
  2. Udělá krásné řasy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, fakt je, že ta řasenka dělá hezké řasy, zase tak slepené nejsou, navíc se to teď nosí :)
    nechceš se navzájem sledovat? :) pokud ano, zanech mi komentář :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat