čtvrtek 17. července 2014

Catrice

Prime and Fine anti-red base

Báze proti zarudnutí pleti


Hezký čtvrtek milé čtenářky.
Dnešní článek bude pro ty z vás, které trápí zarudlá pleť a potřebují ji trochu rozzářit.




Mě osobně trápí věčně zarudlá pleť, a to i přes to, že používám přípravky pro citlivou pleť. Takže se zarudnutí snažím zakrývat. O zeleném bb krému jste jistě už ode mě slyšely ( četly - zde klikni ), dnes vám ukáži bázi od Catrice.

Balení této báze je plochá tuba, obsah je 30 ml. Báze je řídká a velmi snadno a rychle se roztírá. Samozřejmostí pro bázi proti zarudnutí je její barva a to zelená. Na pleti vám udělá mdlí výraz, a tak i když píší že se dá použít samostatně, já ji používám jako bázi pod makeup. Konečný výsledek je tak mnohem lepší. Pleť má krásnou, zdravou barvu bez zarudnutí. Jenže to má háček. Báze totiž navíc obsahuje ještě stříbrné třpytky, a to se mi vůbec nelíbí, protože to není jen ten drobný stříbrný prach, ale jsou to na můj vkus celkem velké stříbrné tečky. Takže bázi používám maximálně tak na tváře, kde to nevypadá zas tak špatně, ale aplikace na čelo či bradu nepřipadá v úvahu.





Catrice nabízí ještě bázi proti rozšířeným pórů a tu bych také chtěla vyzkoušet. Jen ale doufám, že nebude mít pro mě překvapení jako tato.

A co vy? Vyzkoušely jste tuto bázi? Co vám pomáhá proti zarudnutí?

12 komentářů:

  1. Děkuji za recenzi, protože přišla jako na zavolanou! :) Zrovna včera jsem jí v Rossmannu držela v ruce a říkala si, že ještě počkám a mrknu po recenzích. Škoda těch třpytek, jinak bych si jí vzala. :( Alespoň jsem ušetřila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovou bázi vidím poprvé :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už o ní víš :) píší o ni i na oficiálních stránkách Catrice

      Vymazat
  3. Ty jo tak té zelené barvy bych se bála! :D jinak pěkná recenze :) díky bohu, že mě zarudlá pleť netrápí :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelené se neboj. Pokud bys měla zarudlou pleť a použila ji následně s make-upem, tak bys měla p problém vystaráno ;)

      Vymazat
  4. Zelená barva je právě super na zakrytí červených míst a určo by se mi hodil, děkuji za super recenzi.

    OdpovědětVymazat
  5. tak o tomto som nepočula ešte ale vyzerá super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báze to je dobrá, nebýt těch třpytek :(

      Vymazat
  6. Ďakujem za super recenziu :) určite ponoze zakryt cervene miesta :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlas, taky jsem si ji koupila a vůbec ji kvůli těm třpytkám nepoužívám, je to fakt moc...:( mám teď od Catrice korektor Allround Concealer - paletku korektoru, kde je i zelena, a s tim jsem spokojená

    OdpovědětVymazat