neděle 28. září 2014

Gliss Kur Hair Repair

Hyaluron + Hair Filler

BB Zkrášlovač valsů 11v1 

Fialová, regenerační řada pro suché, lámavé a řídnoucí vlasy


Vítejte u článku na šampon, balzám a beauty balzám, které mi pomáhají napravit mé poškozené vlasy. Pokud si vlasy žehlíte, často fénujete, tupírujete, nebo své vlasy máte už od přírody poškozené, je tato řada právě pro vás.




Já mám své vlasy poměrně dost poškozené, denně si je žehlím a tupíruji, navíc jsem podědila vlasů pomálu, takže jsem se rozhodla, aby mi na hlavě alespoň něco zůstalo, o ně pečovat.

Jelikož mám řídké vlasy, jsou suché a lámou se, rozhodla jsem se vyzkoušet nový šampon Gliss Kur, bezoplachový balzám a beauty balzám tz. BB pro vlasy. Kondicionér nemám ráda, nerada si několikrát myji hlavu, oplachuji, zase něco nanáším, zase oplachuji a to samé platí o maskách na vlasy, i když se snažím ji používat alespoň jednou za měsíc.

Tento šampon je velmi příjemný, sice trochu voní jako pánská kolínská, ale jeho vůně není zase tak výrazná jako u řady Ultimate Repair. Po umytí jsou vlasy pěkně vzdušné, nemastí se a jsou zacelené.





Regenerační expres balzám jsem si vybrala proto, že mi vyhovuje že je bezoplachový. Vlasy se po něm leknou a velmi dobře se rozčesávají. Jen mě mrzí, že je málo hydratuje, vlasy po něm mám stále takové...nevím jak bych to popsala, všude, nejsou hladké a uhlazené.





A proto, aby mé vlasy nebyly rozlítané, používám ještě BB zkrášlovač vlasů 11V1. Jedná se o klasický balzám, který ale nemusíte oplachovat, což je parádní. Vlasy jsou po něm hezky lesklé, ale nemastí se, jsou uhlazené a konečky jsou zacelené. Balení by však mohlo být větší. Pokud máte delší nebo dlouhé vlasy, budete ho mít hned fuč.





Tato fialová řada mi docela vyhovuje, ale rozhodně bych neřekla, že je vhodná pro suché vlasy, na to je málo hydratuje, pořád bych řekla že jsou sušší. Uvidíme, co objevím příště. Pokud máte nějaký tip, určitě se mi s ním svěřte ;)

4 komentáře:

  1. Tuhle sadu mám teď taky koupenou a jsem s ní docela spokojená. Mám spíš mastné vlasy u kořínků a sušší konečky a přesně na mé vlasy sedí. Mám vypozorované, že se mi konce míň lámou od doby, co sadu používám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. BB mě hodně lákal,ale nakonec jsem se rozhodla, že si ho nepořídím, balení je hodně malé a na mé dlouho vlasy,by to dlouho nevydrželo,takže jsem penízky radši investovala do litrové masky :)

    OdpovědětVymazat