úterý 16. prosince 2014

L'Oréal

Nutri-Gold pleťový olej


Po delší odmlce vás tu opět vítám.
Jelikož už tu máme chladnější počasí vaše pleť potřebuje více péče, a to víc, pokud se začíná nebo je vysušená.




Pleťový olej od značky L'Oréal je ideální pro docílení krásné, vyživené a hydratované pleti. Pokud však máte pleť mastnou, moc bych tento olej nedoporučovala, i když jsem se dočetla, že tento typ oleje - tzv. suchý olej je vhodný pro každý typ pleti, jen si musíte vybrat ten správný.

Suchý olej se dá použít na jakákoliv suchá místa na těle, obličeji i na vlasy. Nutri-Gold je však určený přímo na pleť. Jedná se o velmi řídký, nažloutlý olejíček s velmi zajímavou a pro někoho možná až příliš výraznou vůní. Jeho aktivními látkami jsou. levandule, růže, rozmarýn, heřmánek, majoránka, pelargónie, pomeranč a saturejka.





K jeho aplikaci slouží pipeta, která je součástí víčka. Díky ní si "pumpnete" potřebné množství. Pozor však na to že je velmi řídký a rád stéká. Jeho nažloutlé barvy se bát nemusíte. Znáte žlutou bázi pod makeup od Dermacol? Je to něco podobného, myslím tedy tou barvou a žlutými částečkami, díky kterým je vaše pleť rozzářená. I když to na první pohled nemusí vypadat a olej vypadá že je čirý, tak po jeho aplikaci se mi zdá, že se malinko zlatavě leskne. Naštěstí to zmizí hned jak nanesete další produkt, v mém případě krém a následně makeup.







Abych to vše shrnula a uzavřela, tak tento olej hezky voní, dobře i když netradičně se nanáší ( olej kápnu pipetou na prsty a pak ho nanáším ), pleť je po něm na první pohled rozzářená, hydratovaná, ale trochu mastnější. Mastný film však brzy zmizí a pleť je krásně jemná. Po dvou týdnech co ho používám jsem si všimla, že už mi zmizela suchá místa kolem nosu a pod očima, a celkově že je pleť hezčí.

Určitě ho doporučuji, ale musím upozornit že je trochu dražší. Obsah balení je 30 ml a cena se pohybuje okolo 300 Kč, ale když si vezmete že stačí jen dvě kapky, tak vám vydrží na dlouho.

Jaký je váš názor na tento olej a už jste někdy suchý olej vyzkoušely? Napište mi ;)

2 komentáře:

  1. Na tenhle olej jsem hledala recenzi a vypadl mi tvůj blog:))
    Navnadila jsi mě ještě víc, než jak mě to lákalo předtím..

    OdpovědětVymazat