neděle 30. srpna 2015

Saloos

Květinová pleťová voda - Růže




Milé čtenářky,
vítám vás u dalšího nedělního článku. Dnes vám ukáži jeden výrobek od přírodní kosmetiky Saloos.

Značka Saloos se od r. 1993 vypracovala na největšího výrobce přírodní certifikované kosmetiky v České republice. Výrobky Saloos obsahují nejvyšší podíl čistě přírodních látek. Jsou bez parfemací, barviv a konzervantů. Veškeré výrobky jsou vhodné pro všechny typy pleti a nevyvolávají alergické reakce. V nabídce značky Saloos najdete masážní a tělové oleje, které jsou vynikající i pro miminka, odličovací přípravky, pleťové vody a také Saloos Bio Karité, což jsou balzámy na tělo, které obsahují výtažky z bio bambuckého másla.

Přírodní kosmetiku mám ráda, hlavně co se týče bio olejů, jsou velmi výživné a nezatěžují tolik pleť jako pleťové krémy. Dnes bych vám ale ráda popsala pleťovou vodu, kterou myslím využije většina z vás, a pokud se vám tato nebude zamlouvat, z nabídky Saloos si můžete vybrat tu pravou pro vaši pleť a nejen pro pleť. Tyto vody mají všestranné použití.

Mnou vybraná Růže je vhodná pro:
- všechny typy pleti, zejména pro citlivou a zralou

Využití:
- čistí a rozjasňuje pleť
- ochlazuje při zarudnutí
- zklidňuje pokožku po holení
- usnadňuje rozčesávání vlasů
- osvěžuje na cestách

Já osobně mám tuto vodu velmi ráda. Používám jí hned po ránu, po tom co si vyčistím pleť. Ráno můj obličej doslova hoří a potřebuji ho zchladit. Voda mou pleť krásně osvěží a zklidní. Dále jí používám na vlasy před česáním. Nemusíte se bát že by je nějak slepila nebo zmastila, právě naopak. Krásně je zjemní a provoní. A nakonec v horkých dnech se s touto vodou můžete příjemně ochladit.

Všechny pleťové vody Saloos jsou ve skleněné lahvičce s rozprašovačm o obsahu 50 ml, cena okolo 110 Kč.

Časem bych si chtěla koupit Levanduli, ta má mírné desinfekční účinky a pleť čistí a tonizuje. Výhodné jsou také sady, kde naleznete odličovací olej, pleťovou vodu a pleťový olej. Příště bych vám mohla ukázat například Arganový olej, který je ve světě velmi oblíbený.

Pokud se vám článek líbil, budu ráda když mi napíšete do komentářů.






7 komentářů:

  1. Už ji dlouho chci vyzkoušet, tak si ji už asi koupím, ale někde jsem četla, že trochu vysušuje, tak nevím :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče pleti, tak já mám smíšenou a na tvářích a pod očima suchou, a tahle voda mi jí nevysušuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ji mám akorát tea tree a používala jsem ji celé léto. Ta moje je vhodná i na štípance od komárů :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem na ni, ale nakonec jsem si ji nekoupila .. budu tu chybu muset napravit !! :D
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som prave pred tyzdnom zacala pouzivat ruzovu vodu a pevne verim ze ma aspon trosku zbavi vyrazok, inak som voec netusila ze sa moze pouzivat aj na vlasy...asi to vyskusam, len ja mam inu znacku, ale ked dojde mozno aj na salos pride rad :)

    OdpovědětVymazat