neděle 23. srpna 2015

Sleek - Au Naturel & Oh So Special & Storm

Paletky očních stínů


Hezký den milé čtenářky,
ráda bych se s vámi podělila o své dojmy z paletek očních stínů kosmetiky Sleek. Moc jsem si přála je vyzkoušet, četla jsem na ně samou chválu, ale bohužel mě osobně tolik nenadchly. Důvod? Čtěte dál.




Doma mám tři paletky a to Au Naturel 601, Oh So Special 658, Storm 578. Jsou si celkem podobné, dokonce i některé stíny mají stejné, a přesto má každá své kouzlo. Líbí se mi jejich balení, je matné s lesklým nápisem, což je typické pro tuto kosmetiku. Všechny mají zrcátko a v balení je i pěnový aplikátor, který ale nepoužívám, je to takový ten obyčejný který použijete jen v případě nouze. Dále se mi líbí, že v každé paletce najdete jak lesklý stín, tak i matný. Odstíny ze všech paletek se mi moc líbí, ale teď přicházíme k tomu, proč jsem zklamaná.






Nevím jak to u eshopů dělají, když dávají swatches stínů z paletek, že jsou tak intenzivní, tak výrazné a syté. Já vám dám na ukázku mé fotky, tak i fotku z internetu na porovnání. Mě se to tak dobře vyfotit nepovedlo, to bych na ruku musela vydřít polovinu stínů. Jde o to, že ačkoliv to jsou nádherné odstíny, ty matné nejsou skoro vůbec pigmentované. Moc mě to mrzí, hlavně u paletky Oh So special která má nádherné růžové stíny Ribbon a Pamper, u těch musím doopravdy hodně vrstvit aby šly vůbec na víčku vidět. Zkusila jsem použít i bázi pod oční stíny, ale i tak byl výsledek nic moc. Ještě hůř jsou na tom bílé nebo pleťové stíny, u těch musím také více vrstvit. Ještě mě napadlo dát místo báze bílou tužkou podklad, možná by to pomohlo. Naopak třpytivé a lesklé stíny jsou lépe pigmentované, mají téměř sytou barvu a nádherně se lesknou, prostě pravý opak těch matných. Poslední věcí na kterou musím upozornit je, že všechny stíny práší. To je hlavně problém u těch třpytivých, pak se totiž třpytíte všude a nejen na očích. Takže na to pozor. Koukněte na fotky a uvidíte sami, budu ráda za váš názor, pokud některou z paletek od Sleeku máte. Prozatím přeji hezký zbytek dne ;)


Au Neutral






Oh So Special






Storm





Foto z internetu


2 komentáře:

  1. Já mám od Sleek tři paletky- Bad Girl, Del Mar Vol.II a Ultra Matees. Ta Bad Girl je suprová, především díky pigmentaci, tu má fakt na jedničku. Trochu mě zklamala ta Ultra Matees, že není tak pigmentovaná. Jinak mám jejich paletky ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí snad všechny od Sleek, ale čekala jsem že budou lepší. Mám i tvářenky a ty jsou suprové, i když postupem času trochu na intenzitě.

      Vymazat