neděle 2. srpna 2015

Urban Decay

Naked 3




Vítám vás dámy u dnešního článku.

Dnes vám ukáži moji nejoblíbenější paletku ze všech a to Naked 3. Naked je paletka od světoznámé kosmetiky Urban Decay. U nás se tato značka obtížně shání. Ještě do nedávna jste některé jejich výrobky mohly sehnat na internetu u menších e-shopů, ale dnes se už prodává v parfumériích Sephora. Zdali se tam prodává i tato paletka to netuším, do Sephory se nedostanu.
Jak název napovídá, jedná se v pořadí o třetí paletku této řady Naked ( vlastně se prodává ještě malá Naked Basic, ale ta má jiné balení ). Na svět už také vykoukla Naked 4 Smoky, která je podle fotek úžasná a doufám, že jednoho dne bude moje.




Naked 3, na rozdíl od prvních dvou paletek, se nese v růžovém duchu. Snad všechny její stíny, kromě jednoho mají růžový podtón. Balení obsahuje 12 stínů a každý má 1,3 g. Jsou zasazeny do krásného obalu, který mi svým vzhledem připomíná růžovou polevu. V paletce najdete krom zrcátka také oboustranný štětec, který je sice malinko tvrdší, ale dá se využít.

Paletku jsem kupovala na českém e-shopu kosmena.cz ( dříve Kosmetický svět Madalen ) a jedná se o originál. Spolu s paletkou jsem k ní dostala vzorky bází pod oční stíny. Paletku mám dýl jak rok a cenu si přesně nepamatuji, myslím že stála okolo 1300 Kč.

Některé fotky jsem opatřila svým logem ZeldaMartina's Dreams, jedná se tudíž o mé vlastní fotky. Pokud jsem nějakou fotku vložila z internetu, dám pod ní odkaz. Fotek je nespočet, chtěla jsem abyste paletku viděly že všech úhlů a dobře tak viděly na jednotlivé stíny.







Každý stín v paletce je nádherný a má své vlastní jméno. Stíny jsou velmi dobře pigmentované a věřte, že dnes už vím co pigmentace znamená. Dříve jsem nevlastnila žádnou lepší značku, kupovala jsem si jen levné stíny a Essence pro mě byla tehdy dobrá značka, tudíž jsem o dobré pigmentaci stínů neměla ani ponětí.
Stíny jsou tedy velmi dobře pigmentované, nemusíte na ně téměř vůbec tlačit. Jsou velmi jemné, syté, výrazné. Všechny stíny kromě tří, které jsou matné, jsou se třpytkami nebo se lesknou. Avšak i takto dokonalá paletka má své mouchy a to, že stíny práší. Ano, je to tak. Ať se snažím sebevíc, tak snad všechny stíny práší, některé jen nepatrně, ale některé až moc, jako například můj oblíbený stín blackheart.




















Kdybych měla podle sebe popsat jednotlivé stíny bylo by to takto:
Zleva tu jako první máme Strange - Na první pohled smetanový matný stín, vhodný pod obočí, ale také do vnitřního koutku oka, nebo jako základ na pohyblivé víčko. Dust - nejrůžovější stín z celé paletky a také nejtřpytivější. Je velmi lesklý s velkým množstvím třpytek, vhodný na rozjasnění vnitřního koutku oka. Burnout - také velmi růžový stín, podobně jako Dust, akorát nemá třpytky, jen se leskne, vhodný na pohyblivé víčko čí spodní víčko. Limit - světle hnědo-růžový matný stín vhodný do ohybu oka nebo na kouřové líčení. Buzz - růžovo-zlatý, velmi lesklý stín, obsahuje třpytky, vhodný na pohyblivé víčko nebo spodní víčko. Trick - zlatý stín s růžovým nádechem, lesklý, třpytivý, vhodný na pohyblivé víčko nebo spodní víčko. Nooner - tmavší, matný hnědorůžový stín, vhodný do ohybu oka nebo na kouřové líčení. Liar - kovově růžovo-naešdlý stín, lesklý, vhodný na pohyblivé víčko nebo na spodní. Factory - tmavý, kovově hnědo-růžový stín, lesklý se třpytkami, vhodný na pohyblivé víčko nebo spodní víčko. Mugshot - kovový, hnědo-růžovo-šedý stín, lesklý se třpytkami, vhodný na pohyblivé víčko nebo spodní víčko. Darside - velmi tmavý, hnědo-fialovo-šedý stín se třpytkami, vhodný na pohyblivé víčko nebo spodní víčko. Blackheart - velmi tmavý, matný černo-hnědý stín s vínovými třpytkami, vhodný na celé víčko nebo spodní víčko.




Všehny stíny mají krásnou barvu, bylo je těžké popsat, protože si sou velmi podobné, nebo hážou mnoho odlesků, takže v danou chvíli bylo vidět barev několik. Všechny jsou popsaná tak jak je já vidím, chápu že někdo může mít odlišný názor. To samé platí s umístěním, nikomu můj popis nenutím.

Doufám že si jednou budu moci koupit Naked Smoky ( dám vám sem její fotku ) Mějte se krásně a napište mi zda máte některou z těchto paletek nebo nějaký výrobek od Urban Decay. příště bych vám ráda ukázala korektor UD Naked Skin. Ahoj ;)


odkaz

odkaz

Žádné komentáře:

Okomentovat