neděle 9. srpna 2015

Urban Decay

Naked Skin

Weightless Complete Coverage Concealer



Vítejte u slíbeného článku.

Urban Decay korektor je snad jeden z nejslavnějších o kterém jsem kdy na internetu četla. Strašně dlouho jsem si ho přála vyzkoušet, až se mi to nakonec podařilo. Poprosila jsem svého hodného brášku, aby mi ho u něj ve Skotsku koupil.
Můj vybraný odstín se jmenuje Fair Neutral a je to ten nejsvětlejší prodávaný. Obsah 5 ml, cena Ł15.75 ( Debenhams ).







Ačkoliv si ho všichni chválí, já bych k tomuto korektoru chtěla napsat pár slov.
Barvu má opravdu světlou a za to jsem ráda. S aplikátorem se mi dobře pracuje, ale k úplnému rozetření používám houbičku ( blending buffer puff ). Je velmi hutný a na první pohled se může zdát že je mokřejší, že dělá mokrý efekt, ale jakmile chvilku počkáte, zmatní. A to je to co mi na něm trochu vadí. Já, jelikož mám pod očima suchou kůži, a i přesto že si ji mažu krémem, tak mám problém že mi ji makeup/bb krém/korektor ještě víc zvýrazní. U tohoto korektoru jsem si myslela že to bude jinak, ale bohužel. Zase na druhou stranu, k zakrytí vad či kruhů pod očima ho stačí jen málo. Další věcí je, pokud ho nezapudrujete, bude se vám slévat do vrásek. Do pórů také zalézá, ale jen nepatrně a to pokud nejdříve nepoužijete bázi pod makeup, a aplikujete ho rovnou na pokožku.







Jsem strašně ráda že jsem tento korektor mohla vyzkoušet, ale zřejmě to nebude ten nejlepší. Pokud jste ho také vyzkoušely, budu ráda za váš názor. Používám ho na kruhy pod očima, kdy ho následně rozetřu do vnitřcích koutků u očí, a také s ním zakryji můj červený nos.

Doufám, že se vám tento stručný popis UD korektoru líbil. Pokud ano, budu ráda za komentář. Mějte se hezky a příjemný večer ;)

2 komentáře:

  1. Super článek. Wow, to je teda krytí, ta konzistence, no nevím nevím, na jednu stranu mám takové docela ráda a super, jak kryje, na moje mega kruhy by se hodil, ale přijde mi to fakt až moc:-O Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho ráda, má úplně jinou konzistenci, je velmi hustý, ale musí se zapudrovat aby vydržel a nezačal se slévat do vrásek, jenže u mě je to problém, nejvíc mi vyhovuje pudr od elf,ale ten má v sobě třpytky

      Vymazat